Masă de masaj Lipt® DS-01V

Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V

Masă de masaj Lipt® DS-01V

759,00 Lei
637,82 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
759,00 Lei
637,82 Leifără TVA

Masă practică pentru masaj, reglabilă

Ușoară, dar stabilă masa pentru masaj DS-01V, cu o parte reglabilă este potrivită pentru toate tipurile de terapie, în care este necesară, poziția semi-așezată a clientului. Datorită greutății mai mici, 15 kg (fără accesorii) este, de asemenea, potrivită pentru trasnportări mai frecvente și este potrivită și pentru terapeuții care își vizitează clienții - maseuri, cosmeticiene, maseuri sportivi, fizioterapeuți și antrenori. Construcția este realizată din lemn de fag de calitate, ușor și rezistent în același timp. Rezistența și stabilitatea sunt asigurate și de sistemul de corzi din oțel, care leagă picioarele șezlongului. Desfacerea și plierea patului, sunt cu adevărat simple, cu umpic de practică maseurul se va descurca în mai puțin de o jumătate de minut.

“

Elemente reglabile

Partea reglabilă a șezlongului poate fi ridicată până la un unghi de 60°. Această metodă de poziționare permite un acces mai convenabil pentru maseur și este, de asemenea, comfortabilă pentru persoana masată.

Reglarea poziționării spătarului
este simplă: ridicați spătarul patului la unghiul selectat. Pentru a reveni la poziția de pornire (suprafața plană a patului), ridicați spătarul patului în poziția maximă (acest lucru va elibera dinții de blocare) și coborâți-o în poziția orizontală. Schimbarea unghiului de poziționare se face întotdeauna cu trecerea prin poziția maximă de ridicare.

Înălțimea
șezlongului este reglabilă de la 62 la 84,5 cm în opt trepte presetate de câte 3,2 cm fiecare. Poziția și înclinarea tetierei se reglează cu ajutorul sistemului de prindere rapidă. În construcția mesei, există o deschidere pentru față acoperită cu un capac, care poate fi scos dacă este necesar.

“

Confort și siguranță

Masa este tapițată cu piele ecologică de calitate având cusături simple în colțuri. Tapițeria din imitație de piele este ușor de curățat. Spuma de înaltă densitate cu o grosime de 4 cm va asigura clientului un confort plăcut în timpu masajului. Pentru a crește siguranța și stabilitatea patului, capetele picioarelor sunt echipate cu plăcuțe anti-alunecare din cauciuc. Patul pentru masaj Lipt DS-01V este disponibil în mai multe variante de culori.

“

Accesorii practice

Pentru masa de masaj Lipt DS-01V oferim următoarele accesorii: tetieră, suport pentru tetieră din material plastic solid, cotiere și cotiere laterale. Accesoriile sunt detașabile și pot fi depozitate practic în spațiul din interiorul patului de masaj. Toate accesoriile sun incluse în prețul patului de masaj. Patul pliat îl puteți transporta confortabil în geanta de transport.

“

Geanta de transport

Geanta din material textil, solid, cu mânere pentru transport, asigură transportul sigur și confortabil al patului pentru masaj. Geanta protejează în mod sigur, în special tapițeria din imitație de piele împotriva deteriorării mecanice și a murdăriei și vă permite să aveți toate accesoriile laolaltă. Geanta de transport practică este oferită gratuit împreună cu patul pentru masaj.

“

Masă asamblată

Lățime

70 cm

Lățime cu cotiere

97,5 cm

Înălțime reglabilă

6 - 84 cm

Lungime

186 cm

Lungime cu tetieră

217 cm

Masă pliată

Lățime

94 cm

Înălțime

70 cm

Grosime

17,5 cm

Alți parametri

Grosime spumă

4 cm

Capacitate

250 kg

Greutate fără accesorii

15 kg

Greutate cu accesorii

16,6 kg

Recenzii 8

Henrieta
31.8.2023

Calitatea, prețul, procesarea comenzii, totul a fost de nota 10. Culoarea, chiar mai frumoasă decât în poză. Mulțumesc, sunt foarte mulțumită. Recomand atât produsele, cât și magazinul. H

0.0.0
velvesa
Natália
14.6.2022

O masa de masaj excelentă cu accesorii incluse în preț avantajos si de bună calitate. Il recomand masorilor începători. Nu am așteptat deloc masa, aceasta mi-a fost livrată chiar a doua zi după crearea comenzii. Am consultat serviciul clienți in legătură cu alegerea opțiunii, domnul a fost foarte dispus si de ajutor.Am avut doar experiențe bune cu magazinul.

0.0.0
velvesa
karol
20.5.2022

Șezlong de calitate la un pret rezonabil. Am fost plăcut surprins de accesoriile și geanta sunt incluse in preț. Livrare a doua zi dupa plasarea comenzii.

0.0.0
velvesa
Simuš
10.5.2022

Apreciez faptul că accesoriile intră în prețul mesei și nu este nevoie să le caut și să le achiziționez separat. Calitate 100%. Nu am nimic de obiectat.

0.0.0
velvesa
Rebeka
5.5.2022

Am achiziționat acest tip de masă de masaj, pentru că la terminarea studiilor am dorit foarte mult să mă axez pe masajul reflexologic și aveam nevoie de o masă ușoară, pliabilă, dar pe care să o pot poziționa totuși conform nevoilor. Sunt foarte mulțumită.

0.0.0
velvesa
Dadula
29.4.2022

Am achiziționat această masă de masaj pentru masajul de reflexoterapie, deoarece are o parte rabatabilă. După prima utilizare, nu am știut cum trebuie să aduc partea rabatabilă înapoi în poziția inițială, dar am sunat la numărul afișat pe site și nelămurirea mi-a fost clarificată. Am sunat chiar de mai multe ori și de fiecare dată am fost bine consiliată. Este foarte util. Mulțumesc.

0.0.0
velvesa
Simona Szatmari
28.4.2022

Foarte mulțumită de livrare și de calitatea produsului. Inclusiv rezistența la 130 kg am testat-o deja. E stabilă și rezistentă.

0.0.0
velvesa
Nikoletka
10.4.2022

Ușoară, practică, iar geanta o primiți ca parte a mesei de masaj - mulțumită.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne