Masă de masaj staționară Lipt® Classic

Masă de masaj staționară Lipt® Classic

2 150,00 Lei
1 806,72 Lei fără TVA

										
																		
									
									

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

+
-
2 150,00 Lei
1 806,72 Leifără TVA
PE DRUM 5 și mai multe buc (31.10.2024 la dvs)
Informații despre livrare

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

Masa de masaj staționară Classic va fi ajutorul perfect în efectuarea diverselor proceduri terapeutice, iar clienților dvs le va garanta confortul dorit. Este potrivită pentru maseuri, kinetoterapeuți, lucrători în reabilitare, sau cosmeticiene.

masa de masaj este realizată din lemn masiv de stejar prelucrat, lăcuit, datorită căruia are o construcție stabilă și o capacitate de încărcare de pân la 270 kg. Înălțimea mesei o puteți regla conform nevoii dvs între 60-90,5 cm și ulterior s o fixați cu ajutorul siguranței duble. Padurile din cauciuc de pe picioare sunt antiderapante și împiedică mișcarfea nedorită.

Masa este tapițată cu piele sintetic moale, de înaltă calitate, care rezistă la apă, transpirație și grăsime și este ușor de curățat. Umplutura constă dintr-o spumă stratificată de 7,5 cm grosime, care este compusă dintr-un strat dur, unul moale și unul foarte moale, așadar își menține forma și este foarte confortabilă și moale în același timp. Pe ambele părți a mesei, există orificii pentru tetieră, sau suport pentru cearșafuri.

Suportul de tetieră și tetiera sunt incluse în pachet. Au construcție solidă, tetiera are un design ergonomic și este umplută cu spumă cu memorie. Distribuie uniform presiunea pe întreaga circumferință a feței, ceea ce previne apăsarea, iritarea pielii și garantează confort deplin. Tetiera este reglabilă și cu ajutorul eliberării rapide puteți seta cu ușurință unghiul potrivit. De asemenea, puteți atașa cotiera suspendată pe masa de masaj, unde clienții își pot odihni mâinile în timpul procedurii.

Masa de masaj are încorporat dedesubt, un raft practic, pentru depozitarea accesoriilor de masaj, uleiurilor, prosoapelor și a cearșafurilor, pentru a vă fi mereu la îndemână.

Ambalaj: Masă de masaj staționară, suport de tetieră, tetieră și cotieră

Dimensiuni

Lăţime

71 cm

Lungime

192 cm

Tetieră

30 x 30 cm

Grosimea căptușelii

7,5 cm

Ajustarea înălțimii

65 - 90,5 cm

Greutatea patului

34 kg

Capacitate

Dinamic

270 kg

Static

790 kg

Material

Tapiţerie

piele sintetică

Construcție

lemn de stejar

Constructie din lemn masiv de

Lemnul tare de stejar asigură o construcție sigură și stabilă a patului cu o capacitate dinamică de încărcare de până la 270 kg.

“

Reglare individuală a înălțimii

Puteți regla cu ușurință înălțimea patului în intervalul de la 60 la 90,5 cm și fixați cu două șuruburi pe fiecare picior al mesei. Picioarele sunt finisate cu suporți de cauciuc anti-alunecare pentru siguranță.

“

Suport pentru tetieră și tetiera

Tetiera cu formă ergonomica cu spumă cu memorie poate introdus pe structura poziționabilă a suportului din ambele părți ale patului. Puteți folosi a doua pereche de găuri pentru un suport de cearșaf de unică folosință. Pachetul include și o cotieră suspendată.

“

Raftul de depozitare sub pat

Un element practic al construcției este un raft sub întregul pat, pe care puteți depozita accesoriile de masaj și prosoapele.

“

Tapițerie confortabilă

Pielea sintetică moale și durabilă acoperă spumă de 7,5 cm grosime din trei straturi cu densităţi diferite. Patul este foarte confortabil și, în același timp, stabil ca formă.

“

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne