Pălărie gri, din lână, pentru saună

Pălărie gri, din lână, pentru saună

42,00 Lei
35,29 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
42,00 Lei
35,29 Leifără TVA

Pălăria servește ca protecție împotriva supraîncălzirii capului, părului și rădăcinilor acestuia în timpul saunei. Izolează eficient căldura și absoarbe umezeala. Datorită acestor proprietăți, pălăria vă poate face șederea în saună mult mai plăcută și mai lungă.

Pălăria de saună este impermeabilă, realizată într-un design tradițional din 100% pâslă de lână și cusută cu fir maro. Are o buclă practică pentru agățat în partea de sus. Mărimea pălăriei este adaptată pentru o purtare confortabilă atât pentru bărbați, cât și pentru femei.

Atenționare:
Pălăria o puteți spăla manual. nu este recomandată călcarea, spălarea la mașina de spălat, sau uscarea în uscător.

Dimensiuni:
Diametru: 72 cm
Adâncime: 26 cm

Material:
100% lână
Culoare: gri cu cusături maro

Recenzii 4

Mihaela
14.4.2023

Foarte multumita de produs, isi face treaba perfect, nu se mai inferbanta capul , parul este protejat. Materialul este exact ce trebuie .

0.0.0
velvesa
Voytachi
28.3.2023

Nu mă așteptam să fie făcută dintr-un material atât de nepotrivit. Este literalmente ca o izolație termică din lână, doar o atingi și o simți peste tot. Nici nu cred că ar vrea cineva să-și pună așa ceva pe cap..

Afișează răspunsul Ascunde răspunsul

Dobrý deň, vlnená plsť je materiál, ktorý má dobré izolačné vlastnosti, ale nie je úplne hladký ako tkaniny. Ak vám výrobok nevyhovuje, môžete ho v lehote 14 dní bezplatne vrátiť.

3.4.2023
velvesa
Paul
3.10.2022

Raportul calitate -preț, bun.

0.0.0
velvesa
Client anonim
9.3.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne