Pat electric Lipt® Camino Cabell

Pat electric Lipt® Camino Cabell

5 726,00 Lei
4 811,76 Lei fără TVA

										
																		
									
									

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

+
-
5 726,00 Lei
4 811,76 Leifără TVA
PE DRUM 5 buc (31.10.2024 la dvs)
Informații despre livrare

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

Pat electric din trei piese, cu tetieră și suport pentru picioare reglabile. Poate fi utilizat în saloanele de masaj, sau înfrumusețare, în kinetoterapie, sau ca pat de examinare în cabinetul medical.

Înălțimea patului poate fi reglată cu ajutorul pedalei de picior cu două sensuri, pentru mișcarea în sus și în jos a patului.

Parte a tetierei este o deschidere pentru față cu capac. Tetiera poate fi reglată manual într-un unghi de 40° în sus și 75° în jos. Suportul lung pentru picioare poate fi ridicat într-un unghi de 80°, pentru un control confortabil, pârghiile pneumatice sunt amplasate pe ambele părți. Patul este foarte variabil și oferă mai multe opțiuni de poziționare a clientului astfel, încât masajul sau terapia să fie cât mai eficiente.

Pielea PVC/PU, utilizată pentru tapițerie, este extrem de fină la atingere, elastică și rezistentă.

Pentru siguranță construcția este echipată cu o cheie de blocare. Prin blocare, deconectați motorul de la alimentarea cu energie electrică, astfel încât patul să nu se miște atunci când pedala este apăsată neintenționat (de exemplu în timpul curățeniei), chiar dacă patul este conectat la rețea.

Parametrii tehnici

Dimensiunile patului

 

Lățime

73,5 cm

Lungime

198 cm

Tetier

43 cm

Partea de mijloc

51 cm

Suportul de picioare

100 cm

Grosimea căptușelii

6 cm

Alți parametrii

Ajustarea înălțimii

46 - 95 cm

Capacitate

270 kg

Controler

picior cu două butoane

Roți în partea din față

nu

Greutatea patului

82 kg

Culori

Căptușeală

crem

 

cărbune

Construcție

alb

Tetieră reglabila cu orificiu pentru față

Partea superioară a patului are un decupaj pentru fața acoperită de un dop. Partea capului este reglabilă, până la un unghi de 75° și poate fi ridicată până la un unghi de 40°.

“

Suport reglabil pentru picioare

Suportul pentru picioare poate fi ridicat la un unghi de 80°, pârghiile pentru controlul manual al ridicării pot fi găsite mai jos pe ambele părți ale spătarului.

“

Tapițerie confortabilă

Durabilă, elastică, culoare permanenta si tapițerie foarte moale la atingere acoperă căptușeala de 6 cm din spumă de duritate medie. Patul este foarte confortabil chiar și în timpul masajelor și terapiilor mai lungi.

“

Controler cu două butoanepentru picior

Controlerul pentru picior cu două butoane pentru mișcare în sus și în jos vă permite să reglați înălțimea patului fără a fi nevoie să vă ștergeți mâinile uleioase. Poziția cea mai joasă a patului este de 46 cm, ceea ce este suficient și pentru clienții cu handicap locomotor sau de înălțime mai mică. Patul poate fi ridicat la o înălțime maxima de 95 cm, astfel fiind confortabil de lucrat chiar și pentru maseurii mai înalți.

“

Motor puternic si silentios

Capacitate de încărcare până la 270 kg permite maseurului să se sprijine pe corpul clientului sau să efectueze manipulări pe patul cu clientul fără griji. Motorul silențios și fiabil situat în partea inferioară a structurii poate fi blocat dacă este necesar cu o cheie, atunci înălțimea patului nu poate fi schimbată.

“

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne