Set Maxi de role pentru maderoterapie

Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie
Set Maxi de role pentru maderoterapie

Set Maxi de role pentru maderoterapie

888,00 Lei
746,22 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
888,00 Lei
746,22 Leifără TVA

În setul mare pentru maderoterapie găsiți 11 instrumente diferite din lemn de fag:

Rolă semicilindrică
Rolă 5 cuburi
Rolă cu caneluri
Rolă cu discuri cu proeminențe
Rolă cu discuri
Rolă 4 cuburi
Rolă concavă
Netezitor
Centură pentru masaj
Rolă Y cu mâner
Rolă T cu mâner

Părțile din lemn ale instrumentelor pentru madroterapie sunt tratate cu ulei de impregnare pe bază naturală, care protejează lemnul și îi prelungește durata de viață. Nu sunt lăcuite.

Madoterapia sau masajul cu role din lemn provine din America de Sud (Colombia, Brazilia). Aceasta utilizează diverse forme de role și unelte din lemn de fag pur.

Maderoterapia este axată în principal pe o bună circulație a sângelui la nivelul pielii și pe îmbunătățirea fluxului limfatic, ceea ce face ca  prin masajul repetat să apară rezultate vizibile sub forma unui corp mai suplu și mai bine modelat, cu o nuanță uniformă a pielii.

Rezultatele ședinșțelor regulate de maderoterapie:
  • contururi corporale mai atractive și mai subțiri
  • reducerea vizibilității celulitei și vergeturilor
  • o nuanță uniformizată a pielii
  • îmbunătățirea structurii pielii
  • întinderea și tonifierea pielii

Acest tip de masaj se concentrează în principal pe părțile problematice ale corpului precum coapsele, abdomenul, fesele, brațele și șoldurile, dar și gâtul și fața. Masajul este foarte relaxant și ne-dureros.

Recenzii 5

Pavlína
30.5.2024

Lemn frumos, prelucrat calitativ. Un accesoriu extraordinar. Sunt foarte mulțumită. Livrare rapidă

0.0.0
velvesa
Dominik
27.11.2023

Setul maxi pentru maderoterapie este foarte calitativ, pot doar să recomand, livrarea a fost rapidă și tocmai de aceea am mai comandat și setul mic, pentru față.

0.0.0
velvesa
Lucie
25.9.2023

Pot doar să recomand. Unelte bine prelucrate.

0.0.0
velvesa
Klára
14.8.2023

Instrumente calitative, livrare rapidă....

0.0.0
velvesa
Lucia
3.2.2023

Acest set madero este pur și simplu SUPER! L-am cumpărat de ziua unui prieten, o voi încerca abia astăzi, dar deja la prima vedere și la atingere văd prelucrarea frumoasă, pot șlefui singur imperfecțiunile fine. Sunt piese solide, chiar și părțile metalice de pe role par a fi destul de solide. Vom vedea în timp, dar la prima impresie - satisfacție.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne