VULSINI Set de bețe de bambus 8buc

VULSINI Set de bețe de bambus 8buc
VULSINI Set de bețe de bambus 8buc

VULSINI Set de bețe de bambus 8buc

466,00 Lei
391,60 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
466,00 Lei
391,60 Leifără TVA

Setul de 8 bețe de bambus naturale presate la rece, este destinat masajului întregului corp.

Bețele au dimensiuni și lungimi diferite, iar datorită acestui fapt, sunt potrivite pentru masajul tuturor zonelor corpului. Bețele mai mari sunt potrivite pentru masajul suprafețelor mai mari, iar cele mai mici, pentru masajul în profunzime a punctelor locale și a fasciilor.

În cadrul masajului cu bețe de bambus, puteți folosi și uleiuri de masaj, emulsii și creme, care vor asigura o aluunecare mai bună a bețelor pe piele.

Masajul cu bețe de bambus ameliorează durerea și rigiditatea musculară, îmbunătățește circulația sângelui, stimulează sistemul limfatic, ajută în cazul inflamațiilor și a celulitei.

Îndrăgit este masajul cu bețe de bambus încălzite, pe care le încălziți repede în sacii încălzitori Vulsini. Prin acțiunea simultană a căldurii și a presiunii, mușchii se încălzesc și se regenerează mai repede. În plus, căldura are efect liniștitor asupra sistemului nervos și adâncește senzația de relaxare.

Masajul cu bețe de bambus încălzite, va fi apreciat în special de către sportivi, după antrenament și de către persoanele, care au probleme cu mobilitatea, sau dureri musculare, cauzate de suprasolicitarea mușchilor, sau de o postură incorectă a corpului.

Setul conține:
  • 1x băț de bambus lung (54 cm x 3 cm)
  • 1x băț de bambus de lungime medie (38 cm x 3 cm)
  • 1x băț de bambus subțire (1,5 cm) de lungime medie (38 cm)
  • 1x băț de bambus mic (16 cm x 3 cm)
  • 2x bețe de bambus mici în formă de semi-cilindru (16 cm x 3 cm)
  • 2x două bețe de bambus de lungime medie cu două prosoape și patru benzi de prindere (38 cm x 2 cm) 

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne