Magia aromaterapiei - Set de uleiuri esențiale 100% naturale

Magia aromaterapiei - Set de uleiuri esențiale 100% naturale

79,00 Lei
66,39 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
79,00 Lei
66,39 Leifără TVA

Set Magia aromaterapiei cu o selecție de cinci uleiuri esențiale 100% naturale. Sunt potrivite pentru crearea unei atmosfere mai plăcute, împrospătarea aerului în interior și de asemenea li se acordă credite pentru efectele benefice asupra psihicului și organismului. Susțin relaxarea în timpul procedurilor, le puteți utiliza în saloanele de masaj, sau cele cosmetice, dar și în confortul locuinței.

Uleiul esențial de eucalipt are o aromă revigorantă și caracteristici antiseptice, ajută în cazul dificultăților respiratorii și în cazul durerilor de cap.
Portocala roșie are efecte benefice asupra psihicului, ameliorează stările depresive și promovează un somn mai bun.
Esența de lemongrass parfumează camera cu un miros de citrice și plante, poate curăța eficient aerul, ajută la concentrarea mentală ameliorează stresul și anxietatea.
Uleiul esențial de roiniță cu citronella are efect antidepresiv, liniștește mintea și ajută în cazul insomniilor.
Menta ameliorează răcelile și are un efect benefic asupra tractului digestiv.

Utilizare:
Într-o lampă aromaterapeutică sau într-un difuzor de arome puteți aduga între 3 și 8 picături de ulei esențial și inhalați. Pentru crearea unui amestec propriu de masaj utilizați 10 până la 25 de picături de ulei esențial, pe care le amestecați cu 50 ml de ulei de masaj. Dacă doriți să mențineți o concentrație mică de ulei esențial, adăugați doar 3 până la 5 picături în 50 ml de ulei purtător. Pentru prepararea unui amestec de baie utilizați 3 până la 10 picături și amestecați cu 1 dcl de miere. Pentru parfumarea saunei este recomandabil să utilizați 10 până la 20 de picături de ulei esențial.

Atenționare:
În timpul utilizării esențelor, aveți grijă să vă protejați ochii și nu le lăsați la îndemâna copiilor. Nu aplicați uleiuri esențiale nediluate pe piele.

Compoziție:
Eucalipt - Australia 10 ml
Portocală roșie 10 ml
Lemongrass 10 ml
Roiniță și citronella 10 ml
Mentă 10 ml

Recenzii 5

Pavol
27.3.2023

Eu am fost mulțumit. Și dacă a fost vreo problemă, a fost suficient s sun și totul s-a rezolvat.

0.0.0
velvesa
Larisa Boros
25.1.2023

Arome foarte intense, recomand.

0.0.0
velvesa
Földvári Kitti
14.9.2022

Mirosuri intense, plăcute, ai nevoie doar de puțin din ele.

0.0.0
velvesa
Barbora
28.12.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Client anonim
29.8.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne