Masa de masaj pliabila Lipt D-05V, portocalie | velvesa.ro

Masă de masaj Lipt® D-05V

Masă de masaj Lipt® D-05V Albastru
Masă de masaj Lipt® D-05V Portocaliu
Masă de masaj Lipt® D-05V Crem
Masă de masaj Lipt® D-05V Turcoaz
Masă de masaj Lipt® D-05V
Masă de masaj Lipt® D-05V
Masă de masaj Lipt® D-05V
Masă de masaj Lipt® D-05V
Masă de masaj Lipt® D-05V
Masă de masaj Lipt® D-05V
Masă de masaj Lipt® D-05V

Masă de masaj Lipt® D-05V

945,00 Lei
787,50 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
945,00 Lei
787,50 Leifără TVA

Un pat practic nu doar pentru maseuri

O masă de masaj cu drepturi depline, cu o parte reglabilă, care poate fi utilizată nu numai pentru masaj, ci și pentru fizioterapie sau reabilitare și își va găsi locul și în saloanele de înfrumusețare. Datorită părții reglabile, masa de masaj plată devine un șezlong pe care clientul va fi masat într-o poziție semi-așezată, ceea ce este avantajos sau chiar necesar pentru unele tipuri de masaj și terapie. Patul este foarte stabil și în același timp poate fi ușor pliat și transportat confortabil. Construcția este realizată din lemn de fag de calitate, ușor și în același timp suficient de puternic. Rezistența și stabilitatea suficiente sunt asigurate și de sistemul de cabluri din oțel. Deschiderea și plierea patului este foarte ușoară și cu puțină practică nu îi ia maseurului nici jumătate de minut.

“

Poziționarea este uneori foarte pretențioasă

Datorită părții reglabile, clientul poate fi poziționat până la un unghi de 60 °, ceea ce înseamnă că patul de masaj Lipt D-05V îndeplinește și cerințele mai solicitante ale procedurilor de masaj complicate. Această metodă de poziționare permite un acces mai confortabil pentru maseur și este, de asemenea, plăcută pentru persoana care este masată. În ciuda faptului că patul este pliabil, excelează într-o stabilitate perfectă datorită design-ului impecabil. Înălțimea patului este reglabilă de la 62 la 84,5 cm în intervale a câte 3,2 centimetri. La dispoziție sunt în felul acesta un total de 8 poziții disponibile de reglare, în care patul este fixat cu ajutorul matricelor de lemn fără a fi nevoie de unelte suplimentare.

“

Soluții noi, tetiere și alte elemente

Un spațiu modelat pentru picioarele maseurului este decupat în placa dintre picioarele patului, ceea ce permite un acces mai bun în timpul masajului. Tetiera mesei de masaj este reglabilă cu ajutorul unui mecanism cu prindere rapidă. Are o formă proiectată inovator - datorită unei tăieturi mai bine concepute și locației cusăturilor, este mai confortabil, se adaptează la contururile feței și nu incomodează clientul. Deschiderea pentru față direct în construcția patului de masaj poate fi accesată prin simpla scoatere a capacului. Suprafața patului este tapițată cu imitație de piele de înaltă calitate, moale la atingere, numită și „soft touch”, care este căptușită cu un strat de 4 cm de spumă de înaltă densitate pentru confortul maxim al clientului. Pentru a crește siguranța, stabilitatea și pentru a proteja podeaua, picioarele patului Lipt D-05V sunt echipate cu capace antiderapante din cauciuc alb.

“

Multiple accesorii și transport ușor

Prețul mesei de masaj include alte accesorii: tetieră, suport pentru tetieră, cotieră și cotiere laterale. Toate accesoriile sunt detașabile și pot fi depozitate în spațiul din interiorul patului de masaj. Pentru un transport sigur și confortabil, patul și accesoriile sale pot fi pliate cu ușurință și rapiditate într-o geantă practică de transport, din material textil solid, care protejează în mod fiabil tapițeria din imitație de piele, de daune mecanice și murdărie și vă permite să aveți toate echipamentele laolaltă.

“

Masă asamblată

Lățime

70 cm

Lățime cu cotiere

97,5 cm

Înălțime reglabilă

62 - 84,5 cm

Lungime

195 cm

Lungime cu tetieră

226 cm

Masă pliată

Lățime

97,5 cm

Înălțime

70 cm

Grosime

18 cm

Alți parametri

Grosime spumă

4 cm

Capacitate dinamică

140 kg

Capacitate statică

260 kg

Greutate fără accesorii

16,5 kg

Greutate cu accesorii

18,4 kg

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Aveți întrebări despre produs?

Întrebați expertul

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații