Namman Muay CBD Roll-on 75ml

Namman Muay CBD Roll-on 75ml
Namman Muay CBD Roll-on 75ml
Namman Muay CBD Roll-on 75ml
Namman Muay CBD Roll-on 75ml

Namman Muay CBD Roll-on 75ml

126,00 Lei
105,88 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
126,00 Lei
105,88 Leifără TVA

Gel cu efect de răcire, sub formă de roll-on destinat grupelor musculare supraîncărcate, dureroase și rigide, înainte, sau după o performanță sportivă.

Gelul pătrunde în profunzime și creează un efect de răcire, care are un efect benefic împotriva durerii și a rigidității mușchilor și articulațiilor. Folosirea gelului imediat după un antrenament intens, ajută la prevenirea febrelor musculare neplăcute și contribuie la o regenerare mai rapidă.

Gelul se absoarbe repede și nu lasă senzație de uns, pe suprafața pielii. Bila metalică de pe aplicator asigură aplicarea comodă a gelului și în același timp îmbunătățește efectul de răcire.

Gelul conține extracte naturale din plante precum CBD, extract de rășină din arborele boswellia serrata (tămâie) și uleiuri esențiale mentol, eucalipt și lavandă.

CBD, substanță din cânepă, ajută la ameliorarea durerilor musculare cronice. Rășina din arborele Boswellia serrata este implicată în reducerea inflamației și a umflăturilor. Mentolul și eucaliptul răcesc și ameliorează tensiunea în mușchi, iar levănțica are un efect calmant asupra zonelor dureroase și inflamate.

Un alt ingredient important este MSM (metilsulfonilmetan), un compus organic natural de sulf, care este important în vindecarea și regenerarea țesuturilor musculare și a articulațiilor. Ajută la reducerea inflamației și a stresului oxidativ la nivelul mușchilor, mai ales, după antrenamente intense.

Utilizare: Aplicați gelul, cu ajutorul aplicatorului cu bilă metalică. Cu o presiune ușoară și o mișcare circulară a aplicatorului pe zonele afectate și lăsați să se absoarbă în piele. Utilizați maxim de 2 ori pe zi, înainte, sau după, activitatea fizică. După utilizare, spălați-vă pe mâini.

Depozitare: Depozitați în locuri uscate și întunecate, la o temperatură de 25°C. Nu lăsați la îndemâna copiilor.

Atenționare: Gelul este destinat numai pentru utilizare externă. Fiți precauți în cazul în care sunteți alergici, la una dintre componentele gelului. Înainte de prima utilizare, vă recomandăm să testați sensibilitatea, prin aplicarea gelului, pe o zonă mică de piele, de pe încheietura mâinii. Nu aplicați pe pielea rănită, evitați contactul cu ochii și mucoasele. Nu aplicați pe tot corpul. Gelul nu este potrivit copiilor cu vârsta sub 5 ani și femeilor însărcinate.

Compoziție (INCI): Aqua, Caprilic/Caprik triglyceride, Menthol, Dimethyl sulfone, Glyceryl stearate citrate, Glycerin, Eucalyptus globulus leaf oil, Cetearyl alcohol, Boswellia carterii gum oil, Cannabidiol, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Levandula angustifolia herb oil, Mentha viridis leaf oil, Glyceryl caprylate, Xanthan gum, Polyglyceryl-10 caprylate/caprate, Sodium levulinate, Pottasium sorbate, Litsea cubeba fruit oil, Tocopheryl acetate, Citric acid, Limonene*, Linalool*, Geraniol* Coumarin*
*prirodzená súčasť éterických olejov

Volum: 75 ml

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne