Pătură electrică de încălzire BEURER HK 25 | velvesa.ro

Pernă electrică încălzitoare BEURER HK 25

Pernă electrică încălzitoare BEURER HK 25

114,96 Lei
95,80 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
114,96 Lei
95,80 Leifără TVA

Răsfățați-vă simțurile cu perna Beurer. Datorită celor 3 nivele de temperatură și a suprafeței moi din microfibră, această pernă cu încălzire rapidă vă oferă căldură și confort în lunile mai reci.

Perna personală încălzitoare Beaurer, oferă căldură și confort de durată, este concepută din microfibră fină, care ajută la respirația corectă a pielii. Datorită protecției BSS la supraîncălzire și controlului electronic al temperaturii, această pernă vă permite să alegeți între 3 setări de temperatură în intervalul de aproximativ 45 - 75°C.

Sistemul de siguranță Beurer are grijă de siguranța dvs - protecție împotriva supraîncălzirii. Datorită acestui sistem, perna se oprește dacă spirala de căldură din interiorul acesteia este deteriorată și există riscul de arsuri. Oprirea automată oprește încălzirea pernei după aproximativ 90 de minute.

Dimensiunile pernei sunt de 40 x 30 cm. Dimensiuni compacte optime - ușor de depozitat. Perna Beaurer este ușor de întreținut. Husa din microfibră poate fi spălată în siguranță în mașina de spălat la temperaturi de până la 30°C.

Bucurați-vă de odihnă după o zi plină. Lăsați-vă răsfățați ca într-un wellness cu căldura plăcută de calitate Beurer!

Caracteristici și date tehnice:
  • 3 setări de temperatură
  • Protecție BSS la supraîncălzire
  • oprire automată după aprox.90 min
  • control electronic precis al temperaturii
  • setările de temperatură iluminate
  • comutator detașabil
  • husa de bumbac
  • lavabil în mașină la 40°C
  • dimensiune aprox .: 40x30 cm
  • 100W

Oeko-Tex: materialul acestui dispozitiv îndeplinește cele mai stricte cerințe de mediu ale Oeko-Tex Standard 100, confirmat de Hohenstein Research.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Aveți întrebări despre produs?

Întrebați expertul

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații