Sare de baie din Marea Moartă 1kg

Sare de baie din Marea Moartă 1kg

23,00 Lei
19,33 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Acest produs nu va mai fi disponibil

Sarea din Marea Moartă este cunoscută pentru efectele sale vindecătoare benefice asupra corpului uman. În comparație cu alte săruri de baie, are o concentrație mai mare de minerale (magneziu, potasiu, sodiu, calciu, litiu și altele), datorită cărora ajută semnificativ la diferite dificultăți. Susține metabolismul în celule, ceea ce menține pielea mai suplă și mai proaspătă după baie. Curță cu atentie pielea și ajută în cazul problemelor precum acneea, psoriazisul și eczema.
Sarea de baie din Marea Moartă are și un efect benefic asupra mușchilor, articulațiilor, întărește oasele și unghiile, îmbunătățește mobilitatea și atenuează durerile reumatice.
Inhalarea soluției saline relaxează căile respiratorii. Îndepărtează stresul și tensiunea și vă oferă relaxare totală în timpul băii.

Utilizare:
Sarea din Marea Moartă poate fi utilizată pentru baia întregului corp, sau sub formă de comprese curative pentru zonele dureroase ale corpului.
Pentru baia cu sare, umpleți o cadă cu apă, la temperatura 36 - 37°C, în care adăugați un amestec format din 500 g sare și 1 l de apă fierbinte. Se recomandă să stați în cadă aproximativ 20 de minute. Dupoă baie, clătiți întreg corpul cu apă curată și îngăduiți-vă o oră de odihnă sub o pătură caldă. Pentru a obține cele mai satisfăcătoare rezultate ar trebui să repetați această cură de 2 - 3 x pe săptămână, pe o perioadă de 4 săptămâni.
Pentru compresă, pregătiți-vă o soluție din 1 l de apă și 100 g sare. Înmuiați în această soluție un prosop din bumbac și aplicațil pe piele în zona afectată. Lăsați compresa să acționeze 10 - 15 minute. Este recomandat ca după tratament să acoperiți zona tratată cu un prosop uscat și să vă înfășurați într-o pătură caldă pentru cel puțin o oră.

Ambalaj:
1 kg

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne