Ulei de masaj Basic 1l

Ulei de masaj Basic 1l

42,64 Lei
35,83 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
42,64 Lei
35,83 Leifără TVA

Ulei de bază cu parafină destinat tuturor tipurilor de masaj - masaj clasic, sportiv şi de reabilitare.

Uleiul cu parafină are consistenţă ideală şi alunecare excelentă, chiar şi o cantitate mică de ulei va asigura un masaj plăcut pentru client şi o muncă confortabilă pentru maseur.

Uleiul este fără miros şi nu conţine parfumuri, coloranţi sau conservanţi. De aceea, este potrivit şi pentru pielea sensibilă şi pentru masaje de relaxare.

Ambalaj: 1l

Recenzii 25

Adéla Gutterová
14.12.2023

Un ulei de bază foarte bun, puteți adăuga esențe pentru aromaterapie, se întinde foarte bine și rezistă pe toată durata masajului.

0.0.0
velvesa
Inga
11.12.2023

Un ulei extraordinar, îl folosesc foarte des, livrarea este rapidă, recomand.

0.0.0
velvesa
Renáta
7.12.2023

Începând de la plasarea comenzii, la expediere și plată, totul în regulă. Uleiurile sunt de calitate, le folosesc foarte des.

0.0.0
velvesa
Ján
30.11.2023

Cu excepția problemei cu livrarea coletului, care nu a fost cauzată de către magazin, satisfacție generală. Inclusiv comunicarea.

0.0.0
velvesa
Zdravá Myseľ a TElo V&M "MASSAŽE"
27.7.2023

Superb

0.0.0
velvesa
Jana
11.7.2023

Super produs, testat, mulțumire maximă

0.0.0
velvesa
Gabriela
26.5.2023

Sunt mulțumită 100%, uleiul este potrivit pentru oricine, nu am nici un feedback negativ de la clienții mei.

0.0.0
velvesa
Mirela Muntean
1.2.2023

Foarte multumita

0.0.0
velvesa
Mária
19.1.2023

Folosesc acest ulei de 5 ani în masaj și sunt foarte mulțumită de el, nu doar eu, ci și clienții mei.

0.0.0
velvesa
Gabóca
17.1.2023

Produsul este foarte bun!

0.0.0
velvesa
Soare Elena
3.12.2022

Îl folosesc la masaje pe clientele mele.Sunt mulțumită!

0.0.0
velvesa
vesela
11.10.2022

Calitate excelentă, preț bun

0.0.0
velvesa
Renáta
4.10.2022

Îl folosesc în fiecare zi, sunt foarte mulțumită.

0.0.0
velvesa
jana
6.7.2022

Ulei de calitate, potrivit pentru toți oaspeții mei, preț bun

0.0.0
velvesa
Petra
30.6.2022

Folosesc acest ulei de câțiva ani și sunt mulțumită. Pot doar să recomand.

0.0.0
velvesa
Mijavecz Marianna
2.6.2022

Folosesc prima dată acest ulei, sunt mulțumită, se amestecă foarte bine chiar și cu uleiurile esențiale. Se lucrează foarte bine cu el!

0.0.0
velvesa
Milada Pokorná
16.5.2022

de ani de zile folosesc acest ulei și sunt foarte mulțumită de calitatea acestuia

0.0.0
velvesa
Peter Vajansky
13.5.2022

Ulei simplu, neutru, fără parfum, la un preț super.

0.0.0
velvesa
Lenka Kováčová
9.5.2022

Cu acesta masez cel mai bine. Nu are nici un miros, e nevoie de o cantitate mică, ale o alunecare foarte bună. Îl cumpăr de ani de zile pentru salonul meu, iar mulțumirea este și de partea noastră și de cea aclienților.

0.0.0
velvesa
Ivetka
18.4.2022

Acest ulei este indispensabil atunci când fac aprovizionarea, pe zi ce trece am tot mai mulțui clienți cu piele problematică. Uleiurile de la Tomfit le folosesc deja de ani de zile. Nu am nimic de reproșat, este un produs verificat, la un preț bun.

0.0.0
velvesa
Zdenka
5.4.2022

Sunt maseuză și sunt foarte mulțumită de uleiurile și produsele achiziționate de la dvs.

0.0.0
velvesa
Juliia Barkhatova
22.6.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Client anonim
20.3.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Client anonim
26.1.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Ökrös János
20.9.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne