Minge PEZZI GymBall MAX - 75 cm, albastru | velvesa.ro

PEZZI GymBall MAX 75 cm

PEZZI GymBall MAX 75 cm

119,00 Lei
100,00 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
119,00 Lei
100,00 Leifără TVA

Mingi de fitness originale de la Ledragomma! Mingile au o gamă largă de aplicații, de la gimnastică la reabilitare, de la fitness la aerobic, adecvate pentru divertisment, sport și terapie.


Mingile Maxafe au pereți dubli și au o rezistență mai mare la abraziune, sunt realizate din materialul exclusiv flexton silpower. Dacă mingea este perforată, aceasta nu se sparge și, prin urmare, este mult mai sigură.
Proprietățile foarte bune ale acestor mingi includ comportamentul lor dinamic, flexibilitatea și elasticitatea excelente, forma stabilă de menținere și tratamentul antiderapant al suprafeței exterioare. Mingile sunt disponibile în diferite diametre. Sarcina maximă a mingii este de 400 kg.

Mărimea corectă a mingii mari se detrmină în funcție de  înălțimea persoanei, sau de lungimea brațului.

Tabelul prezentat este unul orientativ.
înălțimea persoanei lungimea brațului diametrul mingii
până la 140cm 45 - 55cm 42cm
până la 150cm 56 - 65cm 53cm
până la 175cm 66 - 80cm 65cm
peste 175cm 81 - 90cm 75cm

Lopty Originál Pezzi® Gymnastik Ball sunt concepute în primul rând pentru a obține poziția corectă și plăcută a corpului atunci când stați acasă, la școală, sau la birou.
Deoarece aceste mingi sunt fabricate exclusiv din material (patentat) flexton silpower® dezvoltat de compania noastră, atunci când sunt utilizate în conformitate cu instrucțiunile și avertismentele din instrucțiunile de utilizare, în caz de daune accidentale, cauzate de mici tăieturi sau găuri, acestea se vor dezumfla lent, ceea ce conferă siguranța utilizatorului.
În plus, tăieturile (până la 5 mm) sau găurile mici pot fi reparate cu „Fixa-Kit”, un  produs special conceput.
Sunt disponibile în 4 dimensiuni (aproximativ 42, 53, 65, 75 cm). Suprafața acestei mingi este catifelată moale și foarte plăcută la atingere. Mingea poate fi livrată cu instrucțiuni de exerciții complete și suficiente în șase limbi (versiunea BOX).

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații