Pistol vibrant pentru masaj G-1002 | velvesa.ro

Pistol vibrant pentru masaj G-1002

Pistol vibrant pentru masaj G-1002
Pistol vibrant pentru masaj G-1002
Pistol vibrant pentru masaj G-1002

Pistol vibrant pentru masaj G-1002

645,00 Lei
537,50 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Acest produs nu va mai fi disponibil

Pistolul pentru masaj funcționează pe principiul vibrațiilor musculare. Datorită vitezei ridicate, vibrația este transmisă și către mușchii plasți mai adânc, îi relaxează și aduce ameliorarea durerii și tensiunii musculare.

Un ajutor îndrăgit pentru maseuri și kinetoterapeuți, potrivit și pentru uz casnic sportivilor și tuturor celor care suferă de dureri și oboseală musculară. Pistolul pentru masaj nu numai că ameliorează durerea, ci induce și o relaxare plăcută a mușchilor. După utilizare, vă veți simți ușor, relaxat, renăscut parcă, reînprospătat fizic și psihic.

Beneficiile utilizării pistolului vibrant pentru masaj:

  • stimularea circulației sanguine și a fluxului de sânge către mușchi
  • ameliorarea durerilor musculare și articulare
  • masajul mușchilor și țesuturilor mai adânci
  • îmbunătățirea fluxului limfatic
  • accelerarea reabilitării după leziuni
  • prevenirea și ameliorarea crampelor musculare (cârceilor)
  • ajută la vindecarea cicatricilor
  • reducerea producției de acid lactic și promovarea degradării acestuia
  • suport pentru regenerarea țesuturilor
  • ameliorarea stresului, relaxare psihică


Produsul este livrat într-o husă practică, care conține corpul pistolului pentru masaj, din plastic, o baterie, un încărcător și 6 capete interschimbabile.

Informații tehnice:
Afișaj digital cu informații despre viteza de vibrație (1-6) și nivelul de încărcare a bateriei
Număr de niveluri de vibrații: 6
Greutate: 1,4 kg
Număr de accesorii interschimbabile: 6
Dimensiuni: 6,8 cm x 16,5 cm x 23 cm
Baterie: 2200mAh / 24V
Viteză: 1200 ritații/min - 3200 rotații/min
Zgomot: < 55 dB

Utilizare:
Folosiți pistolul pentru masaj pe suprafața uscată și curată a corpului prin îmbrăcăminte. Masați mai întâi la cel mai scăzut nivel de vibrații. Creșteți gradul de vibrație numai până în punctul în care masajul este plăcut. Masați cu o presiune ușoară timp de aproximativ un minut pe o anumită parte a corpului.

Nu utilizați în zona capului, a articulațiilor sau părților osoase ale corpului și în zonele în care masajul provoacă dureri neplăcute sau disconfort. Alegeți accesoriul potrivit, în funcție de partea corpului pe care doriți să o masați cu ajutorul pistolului vibrant.

Întraținere:
Nu folosiți pistolul vibrant continuu mai mult de o oră, după acest timp, lăsați dispozitivul oprit cel puțin 30 de minute. Curățați aparatul cu o cârpă ușor umedă și lăsați-l să se usuce. Depozitați și transportați fără baterie în husa originală. Deconectați încărcătorul după încărcare și înainte de a utiliza dispozitivul. Protejați de apă și alte lichide și nu expuneți dispozitivul la surse de căldură.

Atenționare:
Consultați un medic înainte de a utiliza dispozitivul dacă sunteți gravidă, suferiți de diabet cu complicații precum neuropatie, epilepsie sau migrene frecvente; dacă ați suferit o intervenție chirurgicală recentă, aveți probleme cu trombocitele sau aveți îndoieli cu privire la starea dumneavoastră fizică.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Aveți întrebări despre produs?

Întrebați expertul

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații