Saună facială BEURER FS 50

Saună facială BEURER FS 50

278,00 Lei
233,61 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Acest produs nu va mai fi disponibil

Sauna facială cu inhalator de abur servesc ca ajutoare eficiente pentru curățarea intensivă și îngrijirea întregii fețe și a căilor respiratorii. Puteți completa terapia cu aburi cu tratament cu uleiuri esențiale naturale ale căror efecte sunt mult sporite de inhalator.

Sauna facială, prin intermediul aburului oxigenează pielea și deschide porii pentru o îndepărtare mai ușoară a impurităților și o absorbție mai eficientă a produselor de îngrijire a pielii aplicate ulterior. Are efecte detoxifiante, hidratează, oferă pielii o senzație de prospețime și elimină inflamațiile și acneea.
Inhalatorul cu abur pentru nas și gură hidratează mucoasa și ajută la transportul rapid al substanțelor benefice în locurile din organism unde sunt necesare. Completează astfel efectele saunei cu tratamentul bolilor respiratorii.
Sauna facială cu inhalator este potrivită pentru saloanele de înfrumusețare, wellness și pentru acasă.

Utilizare:
Așezați baza dispozitivului pe o suprafață plană și solidă. Turnați apă în paharul de măsurat inclus, până la scara marcată pe recipient. Turnați apa în placa de abur. Cantitatea maximă de apă, vă va oferi cca. 20 de minute de terapie. Apoi puneți masca de abur pentru față, pe placa de abur și fixați-o prin rotire. Masca de față, dispune în partea de jos de un dispozitivi aromatic, în care puteți pune uleiuri, plante, sau substanțe aromatice. Deschideți capacul dispozitivului, aplicați câteva picături de esență pe un tampon de vată iar pe acesta îl introduceți în dispozitivul aromatic, apoi închideți capacul.

Alături de masca de abur, puteți atașa și inhalatorul de abur. Asigurați-vă că masca și inhalatorul sunt bine fixate de dispozitiv.

Apoi conectați aparatul la priza de curent. Deasupra butonului de pornire este o scară (1 - 2) pentru intensitatea încălzirii. Se recomandă setarea comutatorului pe numărul 2 pentru a accelera încălzirea.După cca. 5 minute încep să iasă aburi din saună și inhalator. Rotiți comutatorul la numărul 1 pentru a reduce debitul de abur. Puteți acționa supapa de abur de pe spatele aparatului pentru a regla debitul de abur.

După ajustare, așezați-vă în fața dispozitivului și aplecați-vă încet spre mască. Se recomanda folosirea saunei faciale pentru max. 20 de minute pe zi, de 2 până la 3 ori pe săptămână și inhalatorul de abur max. 10 minute pe zi, de 2 până la 3 ori pe săptămână. După utilizare, este indicat să spălați fața cu apă rece și apoi să aplicați o cremă de față sau o mască.

Atenționare:
Asigurați-vă că comutatorul dispozitivului este pe numărul 1 în timpul utilizării. Nu țineți fața prea aproape de mască pentru a evita arsurile. După terminarea terapiei, asigurați-vă că indicatorul luminos este stins și comutatorul este la 0. Se recomandă să curățați dispozitivul după utilizare și să-l lăsați să se răcească înainte de a-l folosi din nou.

Parametri tehnici:
Putere: 120 W
Conectare: la rețea

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne