Ulei de magneziu 1000ml

Ulei de magneziu 1000ml

126,00 Lei
105,88 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
126,00 Lei
105,88 Leifără TVA

Ulei de magneziu pentru regenerare, relaxarea rigidității musculare, vindecarea durerilor musculare, a cârceilor, a leziunilor musculare și pentru relaxare. Are de asemnea, efecte benefice asupra pielii, hidratează, reduce excesul de sebum și menține pielea elastică.

Uleiul este obținut din sursa naturală Zechstein, zonă a fostelor mări, care are o vechime de 250 de milioane de ani. Uleiul este produs fără nici un tratament chimic sau termic. Conține doze mari de magneziu, într-o concentrație de 31%, motiv pentru care uleiul de magneziu Zechstein este cel mai recomandat ulei de magneziu din lume.

Uleiul este destinat utilizării externe. Concentrația mare de magneziu asigură o alunecare excelentă, astfel că poate fi folosit ca ulei de masaj, sau aditiv pentru băi și băi de picioare.

Utilizare: Aplicați uleiul de magneziu pe corp cu ajutorul mâinilor, sau cu ajutorul unui recipient cu pulverizator. Aplicați 3-5 pulverizări pe locul dureros, ideal pe picioare și lăsați să acționeze 15-30 de minute. Se recomandă utilizarea acestuia 1x zi. Dacă vă deranjează reziduurile albe de pe piele sau sunteți deranjat de furnicături, puteți șterge uleiul de pe piele sau îl puteți spăla cu apă. 

Atenționare: Nu lăsați la îndemâna copiilor. Evitați contactul cu ochii, gura și rănile deschise. Este posibil să simțiți o senzație de furnicături sau de arsură după primele aplicări de ulei. Nu utilizați pe pielea deteriorată, iritată sau proaspăt rasă.

Pentru mai multe informații, citiți articolul nostru despre uleiul de magneziu.

Compoziție: Aqua, Magnesium chloride 31% (ZI® Brine – sursă naturală de magneziu)

Ambalaj: 1000 ml

Recenzii 6

Helena
19.3.2024

Sunt foarte mulțumită cu uleiul

0.0.0
velvesa
Cami
23.2.2024

Este un ulei foarte benefic în durerile musculare, contracturi, cârcei. Îl folosesc la masaj în combinație cu alte uleiuri de masaj.

0.0.0
velvesa
Edita Miartusova
17.11.2023

sfat de la o prietenă, super! în 2 zile am scăpat de răceală

0.0.0
velvesa
Boboia Simina
1.9.2023

Foarte multumita

0.0.0
velvesa
Mirceaa Moldovan
11.7.2023

Am aflat despre uleiul de magneziu intamplator de la o cunostinta. De cand il folosesc pentru solduri, gambe si umeri e mult mai bine, simt pe zi ce trece o ameliorare a durerilor provocate de calcefieri si cele reumatice .

0.0.0
velvesa
Ivan
21.6.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne